torsdag 18 december 2008

Avslutning

Så. Eventuellt är min tid på mitt nuvarande jobb slut för den här gången. Igen. Jävla trist faktiskt, med tanke på alla härliga människor som kommer att jobba denna säsong.
Men. Om jag har tur så kanske jag får vara med och leka i januari igen. I någon skepnad.
Ikväll blir det dock inga sura miner eftersom det först vankas julfest hos C och sedan jobb-öl på Tranan.

Hur som helst. Den här sista veckan har varit rätt lugn. På gott och på ont. Jag har en tendens att bli väldigt ofokuserad om jag inte har tillräckligt mycket att göra. T.ex. så spenderade C och jag en halvtimme på att avgöra hur pass bra ICA’s Cola är jämfört med vanlig Coca-Cola. Efter ett antal smak-, lukt-, färg- och blindtester så kom vi – chockerande nog – fram till att vanlig Coca-Cola vann. Men bara med en hårsmån! ICA’s cola smakar som något mellanting mellan vanlig cola och cola light. Så där har ni resultatet, ni som undrar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar