lördag 21 mars 2009

Bira, brandsläckare och blod

Jaha, igår var det slutfest.

Jävligt trevligt faktiskt. Ölen och vårrullarna flödade. Vi kollade på film där alla gjorde bort sig i tur och ordning och spelade twister.

Tyvärr var det lite dålig uppslutning men jaja. Lyckades även med konstycket att spruta ner vår stackars praktikant V med en brandsläckare. Ehm, ja. Men till mitt försvar så vill jag säga att 1. han var helt med på det och 2. jag var typ den sista i raden att goofa runt med den där brandsläckaren. Hur som helst, eländet ligger såklart på fejjan och är som en stilstudie i hur man inte ska bete sig bara för att det är gratis öl på personalfesten.

Men vi går vidare. Efter ett misslyckat försök att komma in på Riche så beslöt vi oss för att trilla in på nåt helt anonymt ställe på typ Kammakargatan. Men det var trevligt och vi betedde oss väl som en riktiga idioter när vi stod i en typ 6-manna tryckare och pratade om hur trevligt vi hade haft det framåt tre-snåret.
Iaf, när vi skulle gå så stöter A och jag på en man som blöder från händer och ansikte och verkar helt borta. Han har tydligen ramlat, tappat klockan och larvade runt på sveavägen innan A och jag tog honom under våra vingar. Tydligen ska han bjuda oss på middag i veckan. Det lönar sig minsann att vara snäll ibland!

Nu ska jag snart till Oslo, får se hur det går.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar