fredag 6 mars 2009

Bakis

Så igår var jag ute med två jättefina tjejer som jag har träffat när jag jobbat extra på C's jobb i tisdags och onsdags. Vi gick till Malmen och där träffade jag en skitgammal kollo-polare, har inte sett honom på 10 år kanske. Och trots att jag hade tagit ett mentalt beslut att inte stanna ute för sent så vinglade jag hem strax efter tre efter att ha blivit mer eller mindre utkastad från Snaps.
Detta innebär att jag befinner mig i ett helt apatiskt tillstånd idag. Det är så mycket jag borde ta tag i nu när jag är ledig typ dra upp massa grejer på vinden, diska, komma ifatt i min webpubliceringskurs och det ena med det femte. Men istället sitter jag här och pillar mig i naveln. Vad jag SKA gör typ NU är iallafall att träffa M för lite lunch och sen ska jag till arbetsförmedlingen och sträcka fram handen och säga "ge mig min a-kassa". Får se hur det går.

ps. Igår var jag och tränade för första gången på typ två månader. Det var smärtsamt men samtidigt lite skönt.
ps2. Imorgon är det födelsedagsfest hos L. Det ska bli kul. Såhär såg det ut förra gången vi festade ihop.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar