fredag 28 november 2008

Freitag

What a week! Jag började jobba igen förra måndagen och det kändes som att kliva direkt in i shitstormen. Men nu har det lugnat ner sig lite och det är ju skönt. Vore tråkigt med en stroke bara två veckor in på jobbet.

Hur som. Vi tar det i ordningsföljd:
I lördags trotsade jag midvintern för partaj på H's restaurang. Fantastiskt kul men i vanlig ordning splittrades alla och av 25 så var vi väl typ 7 vilsna själar kvar på berns när jag tackade för mig och gick hem vid typ tre. Större delen av tiden såg det iallafall ut såhär:

Söndag, måndag, tisdag , onsdag - bio. För er som av någon outgrundlig anledning missat att filmfestivalen vart i stan - spring spring spring, ty det är endast tre dagar kvar. Festivalrapport kommer inom kort.


Torsdag blev det chicken tikka och bärs (guds bästa kombination) hos M med K innan de gick ut på krogen och jag snubblade hem. M har turen att bo runt hörnet från söders, om inte stockholms, bästa indier.

Och så idag förlöpte allting så fridfullt innan jag slemmade hem. Ikväll så blir det nog "Pineapple express" och (om jag får som jag vill) pannkakor. NAM NAM!

Och här kommer dagens låttips.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar