torsdag 23 oktober 2008

Inget jobb

Mitt kontrakt gick ut i fredags. Dvs, jag blev arbetslös. Och den förlängning jag hade hoppats på fanns ej att finna. "Hör av dig om tio dagar". Jaha. Alltså har jag gått hemma och skrotat i... 6 dagar, om man räknar helgen.
Och det har ju faktiskt varit helt underbart. Med denna fritid så dyker liksom en hel del oanade möjligheter upp. Jag har baxat hem typ tio böcker från morsan som jag ska sätta mig och läsa, nu när jag har all denna tid. Dessa godbitar har jag tyvärr inte börjat på än:



MEN. Jag har ritat tre teckningar, skurat köksgolvet, skrivit en halv låt och sorterat rengöringsmedel. Förutom alla vardagliga grejer som faktiskt blir gjorda, typ städa, bädda, diska, handla. Jag börjar komma otäckt nära rutiner. Men jag har en ytterligare intrvju på drömjobbet imorgon så HÅLL TUMMARNA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar