torsdag 15 januari 2009

09

Ja, det kan nog bli en hyfsad vår detta.
Fram till i mars kommer jag att gå runt i blåställ, köra skåpbil och bära kartonger. Jag ser verkligen fram emot detta lite mer fysiskt aktiva arbete. Och imorgon är det kick-off så det finns verkligen ingenting att klaga på.
Om allt går som det ska kommer jag även att gå två distanskurser; en i webpublicering och en i journalistik. Men jag börjar vackla lite i tron om att Karlstad universitet verkligen är ett så himla bra universitet. När jag försökte logga in på mitt konto så får jag följande meddelande (observera meningen i den gröna rutan):


Det kanske är lite otydligt, men meningen lyder: "Försöker du använder rätt pinkoden?"
Förlåt?! Försöker jag använder rätt pinkoden? Jag menar, jag är inte den som är den, tycker mest att folk som märker ord har för mycket fritid. Men om du är webmaster på en hemsida för ett UNIVERSITET kanske du ändå ska ta dig tiden att typ... hm, korrläsa dina texter innan du kablar ut dem för Sverige. Fast Karlstad universitet kanske bara har 8 studenter, vad vet jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar