tisdag 3 februari 2009

SUCK

"Hej Belinda. Hoppas att allt är bra med dig. Jag har precis pratat med xxx och de har beslutat att lägga den här tjänsten på is tills vidare. Detta beror dels på lågkonjunkturen och dels på att de inte riktigt har besämt sig för ifall de vill gå vidare med en senior kandidat eller en junior, som du, då. Så... De kommer inte att tillsätta internt eller något sånt och eftersom de tyckte att du var intressant så tycker jag att vi hörs lite senare. Typ i april."

Är inte detta allt man hoppats på när man har varit på sju intervjuer på samma ställe?

Det enda jag kan vara tacksam för är att jag har fått ett hål här nu fram till slutet på april. Det var lite värre när man trodde att de skulle komma ta ett beslut nästa vecka, liiiite svårt att planera då. Men visst, mitt nuvarande kontrakt går ut i slutet på februari. Så om någon har ett jobb för ett driftigt kex i två månader så vore jag tacksam...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar